söndag 2 mars 2008

Men hur var det då??!



the Dillinger Escape Plan var, vet inte om det finns ett bättre ord än, awesome! Dom hade mig redan vid förfilmen. Fan, det var inte långt från att luftgitarren skulle komma fram. Jag är imponerad av deras smartness och totala publikkontakt. En show för ögat, örat och jag kände mig renad efteråt. Religöst? Kanske.

Sedan så åkte vi till Rocks. Än en gång så inser jag att dj-yrket är något för mig. Några öl fram till 3 sedan hem med tunnelbana och Radiohead i lurarna. Mycket god kväll. Tackar!

2 kommentarer:

Markus sa...

Jag har en nästan identisk bild. Det var en mkt bra spelning, en bra urladdning. Vi står väl där igen om två, tre år med varsin trefemma i handen :)

tom_around sa...

Dom borde göra som Lightning Bolt och köra hemma hos någon. http://www.youtube.com/watch?v=HUFUmMAQBdM