lördag 26 juli 2014

I mitt huvud

Idag när jag simmade, det var tungt, så funderade jag på om någon skulle märka om jag aldrig kom upp igen(ansiktet rakt ned), jag funderade kring varför folk drunknar när dom simmar, kanske andningen(inte andas in/ut ordentligt, vad vet jag), jag tänkte kring att jag borde simmat med dräkt(den ger en hel del flythjälp). Jag fick en visselpipa av min svärfar som jag skall knyta fast i snöret(som sitter fast i dragkedjan på ryggen).

Sedan medans jag tittade på detta klipp nu/nyss och Forbes tar upp Sally Manns What remains-arbete så tänkte jag kring min egna kropp och idén kring att en gång lämna den och, vad som är kvar. Eftersom jag skall hoppa fallskärm(tandem) senare idag så slog det mig att det finns en liten möjlighet...

Jag såg Fotografiska utställning med Sally Mann härom året; vackert, speciellt What remains(-avdelningen).



Inga kommentarer: