tisdag 30 juni 2015

Idag imorse, innan jag skulle i vattnet i Hellasgården, så stod en äldre man på bryggan och stretchade, vi började prata lite och vi kom fram till många saker, att han var chilenare och boende i Sverige sedan -79, han kände även till min hemstad och informerade att Chile inatt vunnit och är i final i Copa America och Antagligen kommer att möta Argentina. Men-men, gjorde faktiskt mitt första riktiga öppet vatten-pass för i år och det känns ju konstigt att säga det fyra dagar innan Vansbro, all vattentid har ju handlat om drillar, men jag insåg i vattnet att min vänstra axel inte svarade riktigt och att den inte orkar kompensera den starkare högra sidan, vilket ger sned utkomst. Tekniken var även som bortblåst. Flöt liksom fel ovanpå, konstigt vattenläge. Simmade cirka 1.1 km (tack google maps), typ. Hm. På torsdag så kommer jag enbart att satsa på teknik. Spännande.

Inga kommentarer: