torsdag 18 oktober 2007

Wow och wierd

http://www.metacafe.com/watch/867780/portal_game_overview/ - Handlar om Portal. Såg trailern för länge sedan och så fort man har loggat in på Counter-Strike så har det suttit reklam för Portal lite överallt. Det talas mycket om att känslan i spelet skall vara densamma som i Cube-trilogin. Lite sci-fi och en hel domedag. I like!

Dagens konstigaste var att sambo nyss berättade att hon tidigare idag såg mig, typ, hasta runt i lägenheten, hon såg mig bara i ögonvrån, så... Min bror som också befann sig i lägenheten fast på annan plats antog också mig fast lite innan sambo upplevde, eh, upplevelsen - fast jag satt egentligen på fönsterplats på tuben, lyssnades på shuffle och tänkte ut lustigheter i stil med andra namn för Blackeberg, typ, Bunkeberg, Baggeberg, Blackan, Bläckan...

Inga kommentarer: