lördag 16 februari 2008

Men gud, vad spelar dom?

Bowling och grillmat stod på kvällsschemat igår kväll. Bowlingen gick sådär och jag gnäller för att jag inte fick ngn pommes till min lax - men det ingick ju inte, men jag gnäller ändå. Gnäll.

Sedan till Marie Laveau. Lagom trångt och opersonligt. En öl, sedan vidare till Snaps. (Här hade "vi" tappat 50% av personalstyrkan)Det är tredje gången på ett halvår och jag blir lika förvånad över deras inriktning av musik... Jag menar, dom spelar metal(!?) på ovandäck(5% av befolkningen på ovandäck gillar verkligen metal, resten har gått fel) och på underdäck så spelas det, hela tiden, Sexybakkk, det kanske är fjolårets viktigaste låt, vem vet, men tre mixar av den räcker. Min arbetsledare(typ) och jag tyckte att det var kall musik och hyllade drum n´bass, hahaha, vem vet, vi kanske hade rätt? Eller, jag hyllade db och han ngt annat. Här går det ihop lite. Vi stod och skakade lite försiktigt. Sedan rökte vi upp och gick hem.

2 kommentarer:

johan sa...

jag är bitter över att jag gjort det till min grej att missa..


sexybakk, haha, den hade jag säkert dansat till

tom_around sa...

Den har ALLA dansat till, omedvetet lr helt medvetet :-P