tisdag 4 september 2007

En "inre surgubbe"-historia

Härom dagen så fick jag ett litet brev från Comhem där det stod en beställningsbekräftelse om SportExpressen och yada-yada, iaf, Comhem tyckte att utskicket kostade dom 40 pix och kanalen isig 29 kr, "wtf!?", skrek gubben, "det här kan jag inte kontrollera", tänkte jag. Gubben loggade in på banken och anmälde CH som e-autogiro(lr dyl) och snälla CH hade lämnat ett kommentatorsfält, fem sekunder senare hade gubben lyckats använda ord som "svinigt" och ngt mer (förtränger händelsen och ord så gott det går) i kommentarfältet och även tryckt i väg skiten.

4 kommentarer:

johan sa...

ojojoj.. ditt förfall in i gubbism är skrämmande.. så snabbt förlopp..

Markus sa...

Hur frekvent är den "inre surgubben"?

Markus sa...

...frekvent återkommande menar jag! [publicerade den ovanstående kommentaren lite väl fort]

tom_around sa...

Jag tror att den gubben är en slags kusin till "vän av ordning".