söndag 2 september 2007

Min inre surgubbe tittar fram

och det allt oftare under senare tid. Bläddrar fram till TV4 Sport och ser att kanalen invaderats av saker som skulle kunna kallas "sportrelaterat", alltså program som handlar OM sport. T o m visas en film ikväll som inte handlar om fotboll, trots att den kallar sig Fotball Factory(filmen är enligt min inre smakdomare onödig - fast jag minns ett par väldigt välsittande byxor på en gängledarna). Men, jag köpte ju kanalen för att kunna se fotboll och backgammon-VM och allt det live.

Surgubben måste dö, annars kommer jag att vara/bli outhärdlig för omgivningen. Ok, här och nu, nu är gubben död. Död som punken. Res ingen sten vid gubbens huvud.

Hjälp!

4 kommentarer:

johan sa...

mmm jag förstår din sura gubbe.. men det kanske ordnar sig? football factory är ju dessutom en stilstudie i casualmode, det gillar vi ju..

tom_around sa...

Ja, den är snygg. Fast all mode är ju bara varianter på trenchcoat mafia-mafiosos. Ehh, citera mig inte på den dära. Hrm... ge mig lite betänketid. Alltså, casual, känns lite seglarstil, lr?? T ex: kolla på TTAs First Class Riot. http://www.youtube.com/watch?v=57KsQjljj4o Inte så långt ifrån, va?

johan sa...

seglarstil vet jag inte.. svårdefinerat kanske.. men tta är ju stiliga

tom_around sa...

En rolig grej om TTA som jag tyckt: Tycker att en av killarna har vuxit till sig. Och nu talar vi om dennes ansikte! Men jag har dock inte granskat saken närmre.

Kan även tillstå att säga att min näsa vuxit till sig. Jobbigt. Hoppas bara inte mitt lilla söta barn drabbas av denna förbannelse.